DUK

Mes siekiame, kad jūsų apsipirkimas būtų kuo sklandesnis, todėl pateikiame dažniausiai užduodamus klausimus.

Apsipirkimo informacija

Kaip apsipirkti Jūsų parduotuvėje?

Susidėkite prekes į krepšelį. Spauskite viršuje esančia ikoną „Krepšelis“ arba „Peržiūrėti
krepšelį“, „Pirkti“. Galite pirkti kaip svečias, arba kaip registruotas vartotojas. Įveskite el. pašto
adresą. Pasirinkite pristatymo bei apmokėjimo būdą ir spauskite „Apmokėti“. Į savo el. paštą
turėtumėte gauti užsakymo patvirtinimą. Jeigu negavote, susisiekite el.paštu info@daybliss.lt.

Ar galiu apsipirkti be paskyros?

Taip. Jūs galite įsigyti prekes kaip svečias.

Kaip anuliuoti ar koreguoti prekių užsakymą?

Norėdami koreguoti ar atšaukti atliktą užsakymą susisiekite su klientų aptarnavimo centru
el.paštu info@daybliss.lt. Būtinai nurodykite užsakymo numerį arba vardą ir pavardę.

Kaip sužinoti, kad pirkimas buvo sėkmingas?

Sėkmingai atlikus užsakymą į nurodytą el. paštą gausite patvirtinimą. Jeigu patvirtinimo
negavote, įsitikinkite, ar el. pašto adresas buvo įvestas teisingai ir ar laiškas nenuėjo į
„Spam/Junk“ aplanką. Jeigu manote, kad užsakymą atlikote teisingai, tačiau nerandate
patvirtinimo – susisiekite su klientų aptarnavimo centru el.paštu info@daybliss.lt.

Kaip galima atsiskaityti už prekes?

Užsakymą galite apmokėti per Montonio mokėjimo sistemą.

Pristatymo informacija

Per kiek laiko gausiu užsakymą?

Visi apmokėti užsakymai yra paruošiami per 1-2 darbo dienas.
Kurjeris prekes pristato per 1-3 darbo dienas.

Užsakymai pristatomi tik Lietuvos Respublikos teritorijoje?

Užsakymus pristatome visoje Europoje (parašykite mums el.paštu info@daybliss.lt ir
paskaičiuosime Jums pristatymo kainą).

Ar prekes pristatote į Kuršių Neriją?

Taip, galime prekes pristatyti į Kuršių Neriją. Parašykite mums el.paštu info@daybliss.lt ir
paskaičiuosime Jums pristatymo kainą.

Kokia užsakymų pristatymo kaina?

Užsakymai, kurių suma viršija 39 eur, pristatomi nemokamai visoje Lietuvoje. Išskyrus Kuršių
Neriją. Visos prekių pristatymo kainos ir būdai nurodyti čia.

Informacija apie prekes

Kaip sužinoti produktų galiojimo laiką?

Visų produktų galiojimo laikas yra nurodytas ant pakuotės. Reikia atkreipti dėmesį į prekių
naudojimo laiką po pakuotės atidarymo.

Ar visi produktai yra notifikuoti?

Taip, visi mūsų parduodami produktai yra notifikuoti CPNP sistemoje, kaip to reikalauja
kosmetikos gaminių reglamentas Nr. 1223/2009. Esame oficialus parduodamų produktų
platintojas Europos Sąjungoje. Prekiaujame tik patikrintais ir saugiais produktai

Prekių grąžinimas

Ar galima gražinti kosmetikos priemones?

Kosmetikos priemones galima gražinti per 14 kalendorinių dienų, pažymime, kad 2011 m. spalio
25 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyvos 2011/83/ES dėl vartotojų teisių taikymo gairėse
yra nurodyta, kad pirkėjas turėtų elgtis su preke ir ją apžiūrėti tik tokiu pačiu būdu, kaip jam būtų
leista tą atlikti parduotuvėje. Taip pat pažymėtina, kad Civilinio kodekso 6.362 straipsnyje
numatyta, kad grąžinamos prekės turi būti nenaudotos, nesugadintos, išsaugotos jų
vartojamosios savybės bei prekės nepraradusios prekinės išvaizdos, taip pat vartotojas turi turėti
įrodymus, patvirtinančius, kad jis daiktus pirko iš to pardavėjo. Gavus prekių gražinimą
neatitinkančių gražinimo sąlygų, bus siunčiamos atgal pirkėjui.

Kaip galima gražinti prekes?

Norėdami gražinti prekes, parašykite prašymą laisva forma ir atsiųskite mums el paštu info@daybliss.lt. Po formos gavimo susisieksime su Jumis ir aptarsime prekių grąžinimą.

Ką daryti, jeigu gavau nekokybiškas prekes?

Apie gautus užsakymo neatitikimus arba pažeidimus, prašome nedelsiant informuoti klientų
aptarnavimo skyrių el.paštu info@daybliss.lt.

Registruotiems nariams specialios nuolaidos

Užsiregistruok ir gauk papildomas nuolaidas bei platesnį prekių asortimentą!

Pirkinių krepšelis